torsdag 18. november 2010

Catherine Hardwickes Rødhette

Kult. Dette ser bra ut, selv med et Twilight-ish sveip over tretoppene i traileren (ikke at jeg er i mot grantrær eller sveipinga i Twilight, men å gjenta det i neste film? Tilfeldig? Er det for at hjernen min skal koble det til Twilight og få meg til å ville se filmen? Jeg vil jo se filmen).

Altså. Catherine Hardwicke har laget film om Rødhette med Amanda Seyfried og Shiloh Fernandez i hovedrollene.

Shiloh prøvespilte visstnok for Edward Cullen, men hadde ikke samme kjemi med Kristen Stewart som Robert Pattinson.


Fra edwyld1 via Eyes of Amber.

OPPDATERING: Srsly. Jeg så ikke artikkelen fra MTV før etter at jeg hadde skrevet om grantresveipet, men de har finstudert traileren for å finne likheter mellom Rødhette og Twilight.

Det viser seg at det ikke bare er trærne. På den annen side: Bruk av trær, snø og åpen ild i en eventyrfilm er vel ikke akkurat drøyt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar