mandag 15. november 2010

Den ultimate stalkervideoen fra Isle Esme?

En brasiliansk reporter har visstnok brutt seg inn på kommet seg inn på settet til Isle Esme, og dette er stalkervideoen!

Det er langt over streken, så for å ikke få så dårlig samvittighet poster jeg videoen før jeg egentlig vet hva den inneholder...Slik at jeg på en måte blir mindre skyldig...


Fra claurebello via TwiCrack.

For ikke å snakke om hva det sier om sikkerheten på settet! Hva om fyren virkelig hadde vært en gærning?

OPPDATERING:

Panico er et brasiliansk tv-show som pleier å bryte seg inn på ting, de har både vært på Oscarutdelingen og begravelsen til Michael Jackson. De var proffe. Ingenting ble forstyrret. Det var masse folk i huset og ingen private øyeblikk. Et annet sted leste jeg at de snek seg inn for å legge hvitløk i senga til Edward og Bella. Duh. Som om det ville fungert!

Betyr det at jeg kan si at dette er Twilightsagaens svar på Bård og Haralds kyllingstunt eller noe sånt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar