søndag 7. november 2010

Det er her det skjer (kanskje)

Det her er rykende ferske (bokstavelig talt - her slukkes en brann på settet eller noe, og butikkeierne er sure) set-stalkingbilder fra Rio, fra gater som er sperret av og filmcrew som forbereder seg. På Breaking Dawn.

De driver også og bygger et-eller-annet. Spennende.





Jeg slenger med noe som kan være huset på Isle Esme, eller slett ikke. Historien er at en eller annen fan har vært rundt i det området der de sannsynligvis skal spille inn Isle Esme, og tok bilder av fine hus. Dette var det fineste. Og da Isle Esmehuset ble beskrevet av noen, et sted, en gang, syntes hun det lignet på beskrivelsen.

Det er sikkert ikke så mange hus på øyer utenfor Rio (før Breaking Dawn trodde jeg det gikk rett i Atlanteren og Afrika neste, så der har du meg. Ante ikke at det var øyer utenfor Rio. Faktiske trodde jeg det ikke før jeg så bildebevisene i høst, og tenkte at SMeyer hadde funnet det på). Godt at SMeyer har full kontroll. Hun googlet det sikkert, sånn som hun googlet Forks.


Alt funnet via Gossip-Dance (flere bilder), som har vært hos Foforks og Spunk-Ransom og @rpattzleclub.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar