lørdag 13. november 2010

Isle Esme-stalking og ikke minst singlet-Edward

Hvis du har lest bloggen min en stund vet du at her er det ingen spoilervarsling eller holde-på-spenningen. Mer rett på sak og alle detaljer. Så ikke skyld på meg om du fortsetter å lese.

Daniel Radcliffe sier i et intervju at det ikke er noen rivalisering mellom han og Robert Pattinson. Nei tenk, det er det ikke. Bildebevis:

Via Breaking Dawn Movie.

Yup. Singlet-Edward is in dah house. Ta den, Radcliffe. Duh. Det er ikke det at jeg er kjempefan av klærne til Edward, men fan av at det er lite av dem. Og måten de klistrer seg til kroppen. Pluss det faktum av de (håper jeg) skal av.

Her er flere set-stalkingbilder fra innspillingen på Isle Esme:



Stand-in-folka prøver en scene. Grunnen til at vi ser dem i annethvert bilde er at de brukes til å teste scenene med lys og kameravinkler og greier slik at skuespillerne ikke må være på settet absolutt hele tiden:


Spiller de sjakk? Snakker vi sluttkampen-med-Volturi-frampeik? Jeg må finne det manuskriptet.


Mer singlet-Edward! La oss bare ignorere herr dårlig-Edwardhår-stand-in øverst:


*sensurerte tanker*

Alle via Breaking Dawn Movie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar