søndag 14. november 2010

Lørdagshottie med MIML

Jeg sitter her og blogger med MIML ved min side. Etter å ha delt en flaske rødvin (eller to) var han mer enn villig til å være med å blogge om Robert Pattinson (MIML blander seg inn og sier: Hvem er RPattz? Ha. Ha.).

Ikke har han så mye til overs for låta heller, og generelt mener han at det er for mye gjenbruk av (mine ord: de guddommelige) GQ-bildene (hans ord: De dukker jo opp igjen og igjen på bloggen din) som var i et par andre videoer vi så på. Lurer på hvorfor, du?

Dessuten mener MIML at "bare bilder" var en litt kjip hottie. Jeg sier til mitt forsvar (men da hadde MIML gått lei og gadd ikke å se mer) at bildene er kryssklippet med snutter av både rød løperhotness og intervjuhotness!


Fra beanene1.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar