fredag 3. desember 2010

It's time. Again. Og TB's DVD-kvaler.

ECLIPSE! ECLIPSE! ECLIPSE! ECLIIIIIIIIIIIPSE!!!

Via Twilight Lexicon.

Har akkurat vært på Platekompaniet og kjøpt meg Eclipse på DVD. Og det var ikke enkelt, for det var skikkelig valgets kval om hvilken DVD jeg skulle kjøpe.

Via Robsessed.

På den ene siden: Samlerboksen med alt av bonusmateriale, plakater og greier, og ikke minst Bellas forlovelsesring. Stivt priset til 369 kroner.

På den annen side: Dobbel-DVD med nesten alt filmmaterialet, uten stæsjet, men til den billige sum av 99,50.

Via Robsessed.

Når jeg sammenlignet hva som var på de to, er det vanskelig å argumentere for hvorfor jeg trengte boksen (jeg har jo ingen vegger å tapetsere med plakater, og jeg tror jeg kan leve uten bildene av Nordens største Twilightfans, Sorry Oda, jeg er nok bare sjalu).

Bonusmaterialet på dobbelt-DVD'en:
- Audio Commentaries
- 6-Part Documentary
- Deleted and Extended Scenes
- Photo Gallery
- Edward Fast Forward
- Jacob Fast Forward
- Music Videos by Muse and Metric


Via Thinking of Rob.

Bonusmaterialet på trippel_DVD'en/samlerboksen:
- Plakat
- Seks postkort
- Bilde av Nordens største Twilightfan (WTF?)
- Bellas forlovelsesring
- Audio Commentaries
- 6-Part Documentary
- Deleted and Extended Scenes
- Photo Gallery
- Edward Fast Forward
- Jacob Fast Forward
- Music Videos by Muse and Metric
- Kristen And Taylor in Stockholm
- Twilight in Forks - The Saga Of The Real Town

Via Thinking of Rob.

Altså: Eneste filmmateriale du går glipp av er Kristen And Taylor in Stockholm og Twilight in Forks - The Saga Of The Real Town. Men - Twilight in Forks kan kjøpes separat til 150 kroner (de har den også på Platekompaniet, men ikke i utstillingen sammen med Eclipse-DVD'ene, luringene). Den kan også bestilles på nett for en hundrings.

Mao får du alt unntatt Stockholmgreiene for 250 kroner.

Via Thinking of Rob.

Jeg må si jeg hadde kvaler. Måtte ringe MIML for å lufte mine DVD-kvaler, aka fornuft eller følelser i kjøp av Eclipse på DVD. Her må jeg også legge til at jeg heller ikke får brukt Bellas forlovelsesring, for på den fingeren har jeg min egen forlovelsesring og ett sted går grensen.

Via Thinking of Rob.

Så hva ble det?

Joda. Samlerboksen. Jeg klarte ikke å la være. Det er ingen fornuft i det, og altfor dyrt, og nå sitter jeg her med Twilightpostkortene mine. Men jeg bare måtte. Ha den. Fine boksen.

MLIT.

Via Thinking of Rob.

*Og kanskje jeg kan bruke Bellaringen litt sånn innimellom?*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar