lørdag 4. desember 2010

Mer Eclipse, intervjuer, oppsummeringer og hva jeg synes om DVD'en så langt

Her er en ny tv-reklame for Eclipse. Ikke at jeg kan forstå at folk venter helt til jul med å slå kloa i DVD'en!


Fra OfficialTwilightFilm.


Så langt vil jeg si at høydepunktene på DVD'en har ligget i BTS-materialet. I delen om pre-production som heter the mountaintop, der vi får se hvordan de byget opp settet, har de for eksempel brukt Lomme-Edward og Lomme-Bella i modellen de laget først. Stor stas.

I tillegg likte jeg kommentaren med Wyck og SMeyer, (hvordan kan jeg si dette?) det var litt mer substans enn i fnisekommentaren til Rob og Kristen (sa jeg virkelig det?). Ikke at det ikke er høydepunkt i den kommentaren også - jeg sier meg enig i oppsummeringen til MTV over de 12 beste sitatene fra Rob og Kristens kommentarspor.




David Slade ville ikke kommentere filmen, men han har gitt flere intervjuer borte hos HitFix, Collider, og CNN (om sin favoritt blant de slettede scenene). Han svarer også på spørsmål, bla hvorfor vi ikke får se noen bloopere (fordi de banner for mye LOL!), borte hos EW.com.

Den mest spennende detaljen som har kommet, er at de på et punkt vurderte å la Eclipse slutte med bryllupet.


Enkelte fans har laget sine helt egne kommentarer, for eksempel basert på visning i slekta! Eller hun som har brukt åtte timer på å verdens mest grundige gjennomgang av ekstramaterialet - inkludert å skrive ned hele kommentaren til Rob og Kristen. Det ligger også en lang oppsummering med fokus på kommentaren til Wyck og Smeyer borte hos IMDB.

Jeg nøyer meg med å si at jeg likte The heart of Eclipse godt, med Jaspers mørke fortid og Rosalies fortelling om kjærlighet og tap. For ikke å snakke om delen med Riley/Xavier Samuel. Liker han (også)!


Fra twilightexaminer.


Også lot jeg meg nok en gang imponere av Taylors mad skillz når han spiser druer.

Mitt eneste WTF-øyeblikk var når de presenterte bruken av magic carpet - der skuespillerne løper på tredemølle e.l. samtidig som de blir dratt fort framover av en bil - som om det var deres egen, nye ide. Catherine Hardwicke brukte faktisk akkurat den samme teknikken når Victoria, James og Laurent ankom baseballscenen i Twilight. Det ser kanskje bedre ut i Eclipse, men det var ikke de som fant på det.


Alle bilder via TwiCrack.

Mer? Borte hos Robsessed har de funet fram noen scans fra en artikkel som heter The Real Boys of Eclipse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar