mandag 13. desember 2010

Så vidt i live etter julebordet og hva jeg har gått glipp av

En ting kan vi i alle fall være enige om: I min alder tar det et par dager å komme seg etter julebord.

Sånt skjer. Det viktigste jeg har mistet av Robfix og Twilightfix og stalking og whatnot må være stemmen til Robert Pattinson (klikk på lydfila øverst for et intervju med bladet Speak Up. Robsessed har scans fra bladet). Og har Joe Jonas kopiert håret til Rob? Som om det her lar seg kopiere:


Via Robsessed.

Dessuten har Edward Cullen begynt å vinne filmpriser. Mens Robert Pattinson må dele plassen sin på hottielisten til Cosmopolitan med Taylor WTF Lautner.

Jeg mistet nesten at Anna Kendrick opptrer i en av årets mest random musikkvideoer:


Fra Aliiara via Gossip-dance.

Siden det bare er 48 timer siden julebordet er jeg ikke i stand til å lese Examiners grundige oversikt over Twilightåret 2010, men enjoy.

Hvem trenger å lese noe, liksom?

Fra RobNip.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar