fredag 24. desember 2010

Twilightinspirert jul, eller mens vi venter på pakkene

Mens noen forgår i desperasjon, og andre bedriver tiden med å konstruere fake fylletekstmeldinger fra Robert Pattinson (srsly, de to postene er kjempemorsomme, trykk og les!) er de fleste av oss i full gang med å se tre nøtter til Askepott og forberede oss på julegavene.

Familie? Mat? Kos? Jada, kjempehyggelig, men på julaften blir jeg som et lite barn som bare har øyne for pakkene. Aller helst har jeg lyst til å grine meg til å få åpne noen allerede nå i formiddag, men for å bevare en liten rest av verdighet (og fordi min 11 år gamle niese klarer å styre seg og det blir litt usjarmerende å overgå henne) overfor svigerfamilien må jeg bare klare å la detvære.

I stedet kan jeg jo avlede meg selv med å fokusere på temaet Twilightjul.

For det første, hva med å gi seg selv KStewlooken i kveld?


Fra juicystar07 via Gossip-dance.

Eller vi kan la oss inspirere av andres Twilightjulepynt:

Via Gossip-dance.

Via Examiner og Twilight Lexicon.

Borte hos Examiner har de skrevet en liten snutt om Twilightjulefeiring.

Jeg lar meg også fascinere av alle Twilightjulegavene jeg kunne ha kjøpt - tror de fleste kan kjøpes på Etsy:

Som for eksempel Twilighthånd(arm?)varmere.


Via RAoR.

Eller gode, gamle, Twilightsko.


Via RAoR.

For ikke å snakke om denne t-skjorta. Liker særlig at kuren for Robsession er Rob LOL!

Via RAoR.

Jeg ønsker meg vegg-Rob!


Jeg vil ha den her! Via RAoR.

Jeg skjønner at det ikke er trolldeig, men noe nymotens. Men likevel!



Via RAoR.

Puppedusker!


Via RAoR.

Jeg skjønte ikke med en gang at det var en lysbryter, men selvfølgelig. Hvem har ikke lyst til å "tenne" Edward?

Via RAoR.

Dette Wallpaperet til PC'en er kanskje favoritten min. Klikk, lagre, last opp og vips har jeg jule-Rob på skrivebordet. Skikkelig julegave!

Fra Agi via Robsessed.

Fortsatt sikkert 6 timer igjen. Til pakkene altså.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar