mandag 24. januar 2011

Breaking Dawn

De har kanskje spilt inn den siste scenen i Breaking Dawn, men de skal holde på til april.

Siste nyhet jeg har fått med meg litt etter alle andre er at de har castet enda to jenter til å spille yngre versjoner av Reneesmee (Rachel St Gelais til venstre):




Begge bilder via TwiCrack.


Mini-dramaet er at et påstått bilde av Reneesme fra innspillingen av Breaking Dawn viste seg å være en gammel genserreklame.

Vi får klare oss med noe fanlaget enn så lenge. Kan det bli søtere?


Fra KatynhaSmith via Gossip-dance.

Jeg måtte flire av denne: Breaking Dawn har en parykkdesigner på laget!

Uheldigvis er det en av skuespillerne, nemlig Judi Shekoni som spiller Zafrina, så jeg tror ikke vi skal ha noen forhåpninger på parykkfronten! Kristen Stewarts hår har grodd ut, men de kan fortsatt maltraktere håret til Jackson Rathbone og en haug bikarakterer LOL!

På Facebook har de en egen gruppe som heter Twilight Takes Over Baton Rogue, et funn for alle set-stalkere, og der fant jeg dette bildet:

Fra Twilight Takes Over Baton Rogue på Facebook.

Snokende rundt fant jeg dette bildet også - fanlaget poster for Breaking Dawn! Det aner meg at de offisielle posterne ikke blir helt sånn...

Via Gossip-dance.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar