torsdag 6. januar 2011

Ingenting overrasker lenger, aka seriøs Twilighttatovering

Ofte, når jeg ser litt crazy Twilightgreier, får jeg litt lyst til å eie det, eller gjøre det, men jeg kjenner at grensen min går før det her.

O-M-E.

Hele ryggen?

På den annen side: "Alle" har jo tatoveringer nå...

Fra Daily Mail via RobPattzNews.

Historien er som følger (les alt ved å trykke på lenken):

Never tattoo old: Twilight fan gets her first skin art done at age 49... with movie stars inked over her WHOLE back


"The supermarket worker, from Reading, braved 22 hours in the tattoo artist’s chair after months saving £2,000 to put permanent reminders of stars Robert Pattinson, Kristen Stewart and Taylor Lautner on her skin.

She was desperate to get almost the whole cast of blood-sucking characters on her back because she claims they helped her lose five stone.

Despite working in the cake department, she ditched calorie-laden foods in favour of getting stuck into the popular books and movies– and dropped 14 dress sizes in just six months.

Mrs Ward said: ‘A friend of mine got me the first film on DVD because I was feeling low.

‘Once I started I just couldn't stop myself. I had to go out and buy all the books and films. I got hooked. It became my way of rewarding myself.

‘I wanted a permanant reminder of the amazing series so I got a small tattoo and that turned into what I have got now.’"

Jeg. Har. Ikke. Ord.

Ok. Jeg har noen ord likevel og de kommer her:

1. Hvorfor har ikke Twilight fått meg til å gå ned i vekt? #sjalu

2. Hun er ikke ferdig med dette, hun skal også tatovere armene og magen. Go girl!

3. Drømmen er å få komme på Breaking Dawnpremieren og flashe tatoveringen for Twilightstjernene. DET vil garantert bli en suksess...

1 kommentar:

  1. God morgen
    Det var utrolig at jeg fikk et 50.000€ lån. Jeg er glad jeg fikk et lån fra en utlåner som hjalp meg med lånet mitt. Jeg har prøvd mye service, men jeg har aldri vært i stand til å få et lån fra disse tjenestene. Noen av dem ba meg om å fylle ut mange dokumenter, og det slutter ikke bra til slutt. Men Jeg er glad For Å møte Fru Guro ELVENES. Jeg var i stand til å få mitt 50,000€ lån med en 2% rente. Nå har virksomheten min det bra, og jeg vil fortelle alle i dag, fordi de er raske, 100% pålitelige og pålitelige. Nå betaler jeg tilbake lånet jeg fikk Finance Hjem. Du kan kontakte dem og ikke kaste bort tiden din. epost: guroaletteelvenes@gmail.com
    Mes meilleures salutations

    SvarSlett