mandag 10. januar 2011

Robert Pattinsons jakke

Jakka til Rob fra People's Choice Awards nådde ukas moteliste borte hos GQ, som skriver:

"Robert Pattinson in Los Angeles. 2011's looking to be the year when the style voices of all the young leading dudes are cracking into something more mature. Rob's honing his dark, brooding Euro-guy sensibility here with a Dries jacket."

Dries-pysejakka via GQ.

Det er mulig jeg ikke skjønner meg på hvordan man uttrykker sin mørke, noe modnere, rugende europeiske sensibilitet, men den jakka var da ganske pysete? Og ikke så veldig Rob-isj? Egentlig?

Til og med skjorta var kneppet riktig, og det styrker troen på at dette er noe en stylist hengte på han for å matche Kristen Stewart.

Jeg tenkte jeg skulle la det passere (og dessuten var jeg så glad for live-Rob at jeg ikke hang meg opp i detaljer), men da jeg leste LTR i dag greide jeg ikke å holde meg. De skriver blant annet:

"WHAT? I have a few theories on the jacket. My first thought was that it was a lab experiment gone horribly wrong, trying to combine a brown suede bomber jacket, a white “Members Only” jacket, and a pink satin jacket like the ones the Pink Ladies wore in “Grease”. Why would anyone do that? I can’t imagine, but if they were trying to, it would look like what you had on!My second thought was that the brown vinyl car interior jacket that you stole from your dad’s closet (I think it was christened BBJ for brown bubble jacket) has been missing for a while, and I think I know why now. You’ve been putting it out to stud, and selling the best jackets, keeping the runts of the litter for yourself. Last night you wore the Frankenjacket to honor BBJ, but I think it was more of a disservice..."

Yup, det er mer.

For min del svekker det ikke the hotness, for all del, men skal vi være bekymret, bittelitt, for at den elskede, udusja dumpsterlooken er borte for alltid?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar