søndag 6. februar 2011

HOTTIE og rapport fra Robert Pattinsonland

Wohoo!!!

Lite ante jeg at det skulle bli så travelt i London, eller at internettet på hotellet skulle være så vrangt, men her er jeg endelig gjenforent med min kjære blogg!

Selv om jeg ikke har fått blogget på noen dager, må jeg si at jeg har vært mer i ett med Robert Pattinson enn noengang før. Jeg har vandret i Londons gater, sittet på pub'er, pustet Londonluft, pusten inn atmosfæren av Robert Pattinsons hjemby. Laget film i hodet om at plutselig...Gode tider!

Herlig.

Her er forresten det eneste bildet jeg har tatt så langt. Sant!

Notting Hill, februar 2011.

Men her driver jeg og jabber mens det viktigste er påfyll av Robfix.

Vent. Ikke. Lenger.

Death by Pattinson.


Fra robeliedvia Robsessed.

2 kommentarer:

  1. *swoon*
    Skal jeg til London i mars/april? Ja, det skal jeg! :D

    SvarSlett
  2. Gled deg! Det er fantastisk!

    Jeg har snart vært her en uke, og skulle gjerne tatt en uke til...

    SvarSlett