søndag 27. februar 2011

Oscar og Ode til Robwards udødelige skjønnhet

Siden de sender Oscar på NRK i natt, er det ingen som trenger å benke seg foran PC'en foran dårlige live stream'er.

Selv satser jeg på å sove - selve showet begynner ikke før halv tre eller noe sånt, alt før det er den røde løperen, og jeg er altfor gammel til å sitte oppe hele natten før en arbeidsdag. Håper å få sett det likevel - selv om NRK ikke sender reprise eller nett-TV, pleier det å dukke opp noe på nett. Tror jeg. Håper jeg.

MEN - Jeg lover håper å komme sterkt tilbake i morgen tidlig med høydepunktene! Vi er lovet Twilightoverraskelse!!! WOHOO!!!!!

Hottie blir det. Og slett ingen suppeversjon.

Jeg tror kanskje de fant musikken i den franske Grand Prixfinalen, men bortsett fra det er det bare å lene seg tilbake og nyte...


Fra beanene1.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar