mandag 28. mars 2011

Den store posten om Water for Elephants

Først og fremst - gratulerer til Reese Witherspoon som har giftet seg!

Denne er litt på etterskudd, men likevel:



Robert Pattinson snakker om å jobbe med barn og dyr i Box Office Magazine.

Via Robert Pattinson News.

Rob har også snakket med Dark Magazine, blant annet om å spille Jacob.

Via Spunk Ransom.

Det er også et intervju i Style Magazine Italia, som flittige fans har oversatt.

Fra Style Magazine Italia via Robert Pattinson News.

Hvis du ikke har boka enda, hva med å kjøpe filmversjonen av boka?

Fra Entertainment Weekly via Gossip-dance.

Borte hos Water for Elephants - The Film, har de intervjuet filmregissør Francis Lawrence.

Fra Entertainment Weekly via Spunk Ransom.

Entertainment Weekly har et stort intervju, og her er HELE GREIA.

Du kan også finne deler av her og her (den siste kan ikke leses i Outlook).

Via Thinking of Rob.

Kortversjonen, aka de fem beste Robsitatene, har de borte hos TheFABlife.

Via Irish Twilight Sisters.

Det STORE spørsmålet, siden vi er pumpet fulle av hvor F-A-N-T-A-S-T-I-S-K den elefanten var, husket Tai Rob og Reese når de kom tilbake for å ta bilder et par måneder etter at filminnspillingen var ferdig? Her er svaret.

Via Irish Twilight Sisters.

Rob og Reese skal dele ut pris på Country Music Awards (yihaa!!), og kanskje muligens er det billetter igjen...


Via Thinking of Rob.

I USA Today avslører Robert Pattinson hvilket dyr som skremte han mest under innspillingen. Jeg sier meg enig. Redd for det samme!

4 kommentarer:

  1. Neiiii, hester er jo ikke så skumle, Rob kan være med meg i stallen og hilse på ponnis. :D

    SvarSlett
  2. Det hadde han sikkert satt pris på!

    Jeg synes fortsatt hester er skumle, men når jeg tenker meg om synes jeg ganske mange dyr er skumle. Kjemperedd for katter, feks. Tror jeg var litt for ung da jeg så Pet Cemetary:-)

    SvarSlett
  3. Fjortisjentene på stallen hadde nok også satt pris på det! LOL!

    SvarSlett
  4. He, he, tenk så sjalu de ville vært når det var DU som hadde han med!

    SvarSlett