lørdag 12. mars 2011

Hva Robert Pattinson spiser - oppskriften. Før det sklir ut litt.

I januar kunne vi melde at Robert Pattinosn hadde vært på Maxwell's Market i Baton Rouge og kjøpt seg en Cobb Salad.

Denne uka har People Magazine viet en side til oppskriften på Cobb Salad:

People Magazine via Gossip-dance.

Kanskje det gir folka som lager Robert Pattinsonkokeboka ny giv?

Srsly. Jeg mener, selv om Robert Pattinson har fått seg personlig trener, eller skal jeg si trenere, og bryr seg om karbohydatene (litt tror jeg) og har fått seg ny kropp til Breaking Dawn og alt det der. Plus at han liker Kobebiffkjøttboller. Vil ikke en Robert Pattinsonkokebok bestå av oppskrifter på Hot Pockets, ting med øl i, hvordan lage hjemmelage In-N-Out burgere og hvordan tine mat i mikrobølgeovnen?

Denne er mer Rob-isj, synes jeg:

Fra shopwiki.com.

Hvis du ikke umiddelbart kan se hva det er, kan jeg opplyse om at dette er et baconstativ for mikrobølgeovn.

Alt så lenge ikke Hollywood hjernevasker han med salaten sin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar