fredag 18. mars 2011

Team Buffys beste MTV-Robøyeblikk: Laura Culpepperintervjuene

Jeg gir blaffen i litt banning på den røde løperen. Dette er MITT beste MTV-Robøyeblikk.

Ikke bare var dette noe av det første jeg så med Robert Pattinson og fikk meg til å falle pladask. Han er så hot. Og morsom. Og jeg ville være Laura. Jeg vil fortsatt være Laura. Har postet det før, både en og to ganger, men de videoene virker ikke lenger så her er hele herligheten om igjen:


Fra brunerjl.

Samme dag - Laura konfronterer Rob med at han har på seg klærne til Edward. Rob blir superflau. Jeg vil fortsatt være Laura.


Fra myrobertpattinsoncom.

Suksessen var så stor at Laura fikk intervjue han en gang til. Her er RPattzperler om tånegleklipping og truseinnkjøp. Sa jeg at jeg vil være Laura?


Fra RPattzbitten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar