tirsdag 3. mai 2011

En kommentar til Breaking Dawnbildene

Yeah, yeah, alle har sett disse 11 offisielle bildene for flere dager siden. Men jeg må bare få kommentere hva som slår meg - etter at yogapusten og seiersdansen (både over hotnessen og i glede over at vi får noe som helst av Summit) er unnagjort. Det er: Det totale fraværet av crap hår, crap sminke og crap kostymer.

Srsly. Det ser bra ut. Veldig bra.

Jeg sier dette med forbehold om at jeg ikke har sett håret til Jasper enda (og jeg er ikke hundre prsoent sikker på håret til Aro), men likevel. Kan vi endelig, virkelig få en Twilightfilm der ting ser bra ut? I tillegg til fjær og fossefall og whatnot? Kan noen spole tiden noen måneder fram i tid?

Hva er det å ikke like her? Omelett og alt. Det er så jeg kjenner lukta av bacon og cheddar.

Via Robert Pattinson News.

Eller her? Bortsett fra at to tenåringer på bryllupsreise kanskje ikke...men de er jo tross alt gamle sjeler, eller hva? Dessuten trenger vi sjakkspillmetaforframpeiket til slutten.

Via Robert Pattinson News.

Luuuv.

Via Robert Pattinson News.

Lurer på når dette er? Det ser ut som hun fortsatt er menneske.

Via Robert Pattinson News.


Ikke de mest happy vampyrene, Carmen og Elezar. I alle fall ikke Elezar.

Via TwiCrack.

Damen på bildet heter Olga Fonda, og spiller antakelig et menneske:

Via TwiCrack.


Mistah cool guy Jacob. Liker jordfargene:

Via TwiCrack.


Oh. My. Eddie.

Via Twilight Lexicon.


Dette tåler jeg en runde til av. Med zoom!

Via Spunk Ransom.


Dette skal være Jacob - visstnok med bryllupsinvitasjonen i hånden:

Via Gossip-dance.
Alice og Bella looking fab.

Via Twilight Lexicon.

Esme og Denalisøstrene. Looking fab, part deux.

Via Twilight Lexicon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar