mandag 27. juni 2011

Jeg er TILBAKE og random hotness er tingen!

I retrospekt kan jeg ikke forstå at jeg har vært bort fra mine kjære blogg og ikke minst fordypningen i fenomenet Twilight (les: Robert Pattinson), men det virkelige liv kom og bet meg i foten og slo meg i hodet og jeg kunne bare ikke.

Jeg legger meg flat.

Eneste måte å gjøre det bra igjen, for ikke å snakke om å få en ny, stor dose Twilightdop, er å surfe nettet etter siste ukes skjorteløshet og annen herlighet. Her er det jeg fant:

Filmstjerna Taylor Lautner er hot Hollywoodstjerne.

Via Twicrack.
Gjennom den ekstatiske gjensynståka synes jeg kanskje de er litt...pussige? Men dette er ikke tiden til å være kritisk, jeg må tenke på Twifikset mitt!

Via Twicrack.
Taylor Lautner har begynt å trekke på årene og anlagt skjeggstubb. KStew er sitt vanlige, nydelige. Kanskje enda bedre fordi hun fikk gå på premieren til Chris Weitz sin nye film i bukse og t-skjorte for en gangs skyld?

Via Twicrack.
Jeg tror bokstavelig talt Kellan Lutz er en gud her - fra filmen Immortals.

Via Twicrack.
Er det et lite sekund med Kellan jeg ser helt i slutten av traileren?

Det er ikke bare Lutz som er Gud:

Fra thetwilightsagafreaks.


Eller hva skal vi si om dette bildet av Packinson fra Cosmopolissettet?

Via Robsessed.


For ikke å snakke om litt Rob au naturel, også fra VAncouver her om dagen:

Via Robsessed.


Sukk.

Jeg er ikke lei.

Ikke enda.

Aldri.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar