mandag 6. juni 2011

Trailerreaksjoner

Av all hotness i hele Twilightsagaen tar 1:19, også kjent som Robward knuser hodegjerdet i senga, kaka. Og livet av meg. Death by Twilight.

I am died. Via TwiCrack.

Jeg noterer meg også dobbel skjorteløshet.

Skjorteløs. Check.

Det er ikke bare Taylor Lautner som har besøkt gymmen - ryggtavla til Robward (1:19 igjen) er helt nydelig. Lite spray on der! Og mer nakenhet er i vente:

Sjamporeklamefossen. Check.

På den søte siden likte jeg godt uttrykket til Edward ved alteret - sky, stolt, lykkelig forelska, ærbødig, alt i ett.

Ingen grunn til å ikke poste dette bildet om igjen:




Det er ren sjalusi som får meg til å si blingse-Bella.

Sitter med følelsen av at Bill Condon nailer det her. YESS!!!!

Hvor er face-in-hole når du trenger det?

Men hva er det med disse actionscenene vi får glimt av? Når? Hvor? Hvem? Hva? Må jeg lese boka om igjen nå?

Her er flere trailerreaksjoner.

Jeg skal slutte å flire av Nutty Madam. Jeg er ikke såååå langt unna (ok, litt LOL)...


Fra nuttymadam3575.

Borte hos Twitarded har de enkritisk analyse av traileren - The Good, the Bad and the Meh.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar