torsdag 7. juli 2011

Filmstjerna Lautner er bedårende, og la oss holde ut

Noe aner meg at juli er agurksesong, også i Twilightland.

Men la oss ikke fortvile! Ikke gi opp! Det er masse godsaker i vente - Cosmopolisstalkingen fortsetter, det er snart Comic-Con (og Robert Pattinson dukker kanskje opp), Bel Ami kommer på kino i september (bare uker igjen!), og det nærmer seg bare 100 dager igjen til Breaking Dawn 1! For ikke å snakke om at sladderpressen er i full sving, Kellan Lutz fortsetter å kle av seg og Voks-Pattinson overtar verden...Wohoo!

Dessuten må jeg si at filmstjerna Taylor Lautner har kommet langt. Ikke vet jeg noe om amerikansk fotball, og jeg tror kanskje de parodierer en film jeg ikke har sett, whatev. Sa jeg bedårende?

Og om ikke han faller i smak anbefaler jeg Robrumpekavalkaden borte hos Robsessed:-)


Her er samme greia, i kulissene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar