onsdag 26. oktober 2011

Kan det virkelig være MINDRE ENN EN MÅNED IGJEN???

Jeg trodde jeg skulle greie å blogge mer enn jeg har gjort, og er overrasket og takknemlig over at ikke bare er det masse folk innom og sjekker bloggen selv om jeg ikke har skrevet noe på ukesvis, men jeg har også fått flere følgere. Takk for tilliten!

Vi får se om ikke Robward/Edward/den guddomelige Pattinson/Mistah Spunk himself greier å stjele litt av mammas oppmerksomhet fra Lille Spunk de neste ukene, for det er nå det gjelder! Mindre enn en måned igjen! Wohoo! Fuckings klyp meg i armen!

Dessuten tror jeg Breaking Dawn 1 er en god film. Bær over med meg at jeg så denne først i dag:


Fra OfficialTwilightFilm.

Ja til drama, Edward!

Jeg har endelig hatt et par "fridager", aka svigermor vasker og lager mat, slik at jeg endelig har fått frest gjennom siste tre ukers hendelser:

- Kristen Stewart blir bare penere og penere. GQ-intervjuet er også verdt å få med seg. Her kommer faktisk endelig den offisielle bekreftelsen på RobSten fra Kristen...

Fra GQ via TwiCrack.

- Vi dødelige får nøye oss med å lukte som Bella, eller fikse håret med Twilightføneren. Me wants it.

- Det er en SKANDALE at Bel Ami ikke kommer på kino i Norge. WTF. Samtidig er jeg redd sannheten er at filmen er dårlig. Traileren overbeviste ikke, med unntak av the hotness.

Mistah Duroy.



- Abduction med filmstjerna Taylor Lautner er en dårlig erstatter for Bel Ami, men tror jeg skal få den med meg, på tross av lunkne kritikker.

- Åja. Nikki Reed har giftet seg. Whatev.

Noe mer?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar