lørdag 29. oktober 2011

Og så var det..."Love Forever"

Kan jo ikke si annet enn at nakenbadingen til Edward og Bella er HOT!


Fra OfficialTwilightFilm.

Gleder meg til premieren som en...ehh...det blir vel Twilight Mom nå?

Her fant jeg enda et klipp - Won't get through without a fight.

Soundtracket kan nå lyttes til på Facebook.

Har jeg egentlig sett denne? Med Volturi og greier?

Blogger nekter meg å kommentere innlegget, så jeg svarer på kommentaren her: Synes vi skal være stolte av å være Twimammaer! Men jeg håper Lille Spunk har vett til å ligge unna Papp-Edward med tegnestiftene sine når den dagen kommer...

1 kommentar:

  1. Haha, jeg er i så fall også "twimom", og "twitante", men det synes tantebarnet er bare kult enn så lenge... Jeg vurderer sterkt å strikke Bella-votter til henne (og til meg selv?) til jul. :D

    SvarSlett