onsdag 9. november 2011

TB anbefaler: The Story of the Vampire

Jeg skulle sette av en time eller fem til å få med meg absolutt alle presseintervjuene som ble postet i helgen med Rob, Kristen, Taylor, Bill, Wyck og anyone Breaking Dawn, for så å poste favorittene med snertne kommentarer, varm om hjertet etter å ha hørt min kjære Robert Pattinson være morsom, ydmyk og lite selvhøytidelig - men den timen (eller fem) da jeg fikk tid til det dukket aldri opp.

Promo i Paris via Robmeee og RPNews.


Det som derimot dukket opp via sidelinjen (takk, hvem det nå var på Facebook) var BBC sin times lang radiodokumentar om vampyrer - The Story of the Vampire - som kan lyttes til i fem dager til. Anbefales!

Når vi snakker om hotte vampyrer...Via I Love Boys Who Sparkle.



Jeg har bare hørt de første 20 minuttene enda, men veldig fornøyd. Her er Twilight, True Blood, Vampire Diaries, Being Human, og de gamle slagerne Lost Boys og Buffy ispedd en dæsj Anne Rice. Herlig. Stemningsskapende.

8 dager igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar