lørdag 26. november 2011

Twilighttatoveringer

Jeg er forundret, noen ganger flau, men fryder meg også over folk som TØR - når de virkelig brenner for noe.

Jeg bare håper for deres del at det varer...

God lørdag!


Hvem sin autograf er det? Yup. Det er Taylor Lautner sin. Funnet hos Twitarded.

Feilen er vel først og fremst at Edward ligner på Jens Pikenes?. Også Twitarded.


"Dr. Cullen var her." Twitarded.



Jeg liker best når folk går for ett av lagene, men hadde jo vært fint om han lignet litt mer? Fra ontd.

Her er det masse på en gang. Er det en puslespillbrikke jeg ser under alt det andre? Har ikke fått med meg at det er et Twilightsymbol. Også Twitarded.

Mistah Pretty.  Merkelig nok ligner det masse! Via Gossip-dance.


Trekløveret igjen. Fint å se at det finnes Twilightfans i alle aldre! Twitarded.



Pyseversjonen: Twilightstrømpebukser! For de av oss som ikke tør å ta den helt ut. Via Eyes of Amber.

4 kommentarer:

  1. Iiiik! At folk som tattoverer faktisk kan lage sånne motiver som overhodet ikke ligner, og at de som skal ha dem faktisk synes det er greit?!
    Rob nevnte i et intervju at han hadde sett en med "lion/lamb"-sitatet tattovert, men at det var feil. "And so the lamb fell in love with the lion" eller noe i den duren. Han syntes det var ganske sprøtt.

    Fikk endelig sett BD i går, hallelujah! Den var altfor kort jo! ;) Fikk klump i halsen da Bella skulle si hadet til Charlie (før de dro til Isle Esme), og holdt på å besvime av lykke over Portugisiskward! Ahh, når kommer dvd'en? Iih!

    SvarSlett
  2. Ja, det er helt utrolig. Hvis jeg først skulle hatt Robert Pattinson klistra på ryggtavla måtte han i det minste ha lignet!

    Jeg mener Portugisiskward er fantastisk. Takk for at du minner meg på det, han får altfor lite fokus:-)

    SvarSlett
  3. Den puslespillbrikken er nok fra The Complete Illustrated Guide....

    SvarSlett
  4. Aha! Ja, selvfølgelig! Takk!

    På twilightsaga.wiki.com er puslespillbitene på boka forklart: "

    Meyer initially didn't like the idea of the two puzzle pieces, and it took the publishers a long time to convince her. The red and white color scheme is similar to the other covers, and the two puzzle pieces represent connection, since the guide provides previously unknown information."

    Fortsatt ikke helt med på at det er en god ide å ha med puslespillbrikken i tatoveringen:-)

    SvarSlett