mandag 26. mars 2012

Teasertraileren til Breaking Dawn 2

Teasertraileren ligger faktisk ute på IMDb allerede, men jeg finner den ikke på youtube eller noen av de store Twilightbloggene enda. Vil oppdatere.

Hva synes jeg?

Altfor lite Edward og merker meg at Jacob får beholde genseren på, men at den er så stram at det ikke gjør noe. Pluss noe med vampyr-Bella og et rådyr, som vel er en referanse til introen i Twilightfilmen.

Pluss at det magisk vampyrglitret litt i skogen? La meg sitere Bella: "...I finally found that I can shine". Really.

Poster traileren når jeg finner den.

Oppdatering 1: Fant denne ventevideoen, som jeg ikke kan forstå at Summit har latt ligge siden februar. Endret markedsføringsstrategi?


Fra early movie trailers.

Oppdatering 2: Tam-tara-taaaaaaa!


Fra srpro32612.bd2ttflrp via Robsessed.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar