tirsdag 24. mars 2009

Dagens bilde: Edward - igjen. Team Buffy er forelska - igjen.

Jeg har vært ute og reist. Det medførte to ting. For det første fikk jeg ikke oppdatert meg på det siste innen Twilight og RPttz på et helt døgn. Det føltes som om noe var tatt fra meg, som om en viktig del av meg var borte, en slags fysisk smerte...som å gå for lenge uten dopet sitt. Det var fryktelig. Måtte det aldri skje igjen.

For det andre klarte jeg å glemme igjen Eclipse hjemme (jeg leser Eclipse om igjen for tiden). På flyplassen ble jeg grepet av panikk, og løp til bokhandelen. Heldigvis hadde de alle bøkene i sagaen. Siden jeg har lånt bort Twilight til en venninne (som til nå har vist lunken interesse, og beholdt boka i ukesvis uten å lese den, og ja, jeg vet hvem du er og vi skal ha en alvorsprat), kjøpte jeg Twilight på nytt. Det går ikke an å ha for mange eksemplarer av Twilight.

Jeg leste de to første kapitlene på flyet, og de to neste før jeg la meg. Det er en underdrivelse at boka fortsatt griper meg. Den er ikke like bra, den er bedre enn første gang jeg leste den. Jeg lever meg så inn i Bellas første møte med Edward at jeg glemmer å puste. Jeg blir lei meg når Bella blir lei seg, jeg savner Edward når han blir borte, og jeg faller - igjen - hardt og brutalt for Edward den første gangen Bella ser han. Jeg innrømmer det, jeg er forelska i Edward. Igjen. Alltid.



OOPS - JEG MENTE SELVFØLGELIG:

1 kommentar: