tirsdag 24. mars 2009

Flere nyheter om Twilight på DVD: "I'm really scary in reality."

Hvilken lykke at DVD'en har kommet ut! Jeg får foreløpig bare delt den via annenhånds informasjon på nettet, mens jeg venter på at DVD'en dukker opp i min egen postkasse:

Robsessed har laget en Best of av kommentarene til Robert Pattinson, av typen: "I have so many inexplicable facial expressions in this movie."


Bilde fra Robsessed, som har fått det fra EverGlow.

Eller denne:

Pattinson: Looking scary with a baseball outfit on and a little bouffant, you know, it just does not work. Especially with sculpted eyebrows.
Hardwicke: Rob. Stop it.
Pattinson: I'm really scary in reality.
Hardwicke: Yeah, we know that.
Pattinson: Most of the time.


Nok et bilde fra Robsessed, som nok en gang har fått det fra EverGlow.

I tillegg kan TwiCrack i dag melde om den hemmelige beskjeden til fansen som befinner seg etter den siste rulleteksten på det siste ekstramaterialet på den andre cd'en:

"If you actually watched all the credits you should be treated for OCD...Obsessive Cullen Disorder."



Hahaha! Jeg ler hysterisk. Ironien er at jeg sitter inne bak nedtrukne gardiner for at ikke den nydelige marssola skal forstyrre bloggingen min. Pale is the new tan osv. Buffy har allerede bestemt seg for å skifte California-tan fargen sin med Forks-blek i sommer. Det blir ikke noe problem, for da skal jeg sitte inne og se på DVD'en HVIS DERE HAR KLART Å SENDE MEG DEN TIL DA!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar