tirsdag 31. mars 2009

Edward og Bella mens vi venter

Kjedelig.

'Bare' 233 dager igjen. Tiden. Har. Aldri. Gått. Så. Sakte. Det er skikkelig nyhetstørke også, bare nyheter om venners venner som har sett Nikki Reed på gaten i Vancouver, eller bilder av Rob-wannabe kjæresten til KStew, og WTFC. Dette er IKKE grunnen til at jeg startet å blogge om Twilight, altså. Skjerpings?

Sukk.

Skulle ønske det skjedde noe.

Tenk om noen arrangerte en Edward og Bella-konkurranse, for eksempel. En om å lage verdens beste Edward og Bella-video. Det hadde vært noe! Men...åh...har det skjedd? Har jeg ikke dagdrømt (igjen)?

Tam-tara-ta! La meg presentere The Ultimate Edward & Bella Contest fra SweetBrooke23.

Her er vinneren. Det var da også en av TB's favoritter (jeg innrømmer at jeg har visst om denne konkurransen en stund, men man må få ta seg visse redaksjonelle friheter).


Laget av NatyS86.

Jeg kommer til å poste flere av bidragene etterhvert, men om du ikke kan vente, finner du de 30 beste her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar