onsdag 1. april 2009

Robert Pattinson er en bad guy. Litt. Ok da. Bittelitt. Og noe jeg IKKE kan publisere.

Robsessed har postet en ny (gammel?) artikkel fra FREE Magazine i Hellas. Her snakker de om Robs imagebygging (eller mangelen på sådan):

Q: Have you ever had lessons to manage your profile? Your fans are young people. Was there anyone who told you what to do and how to be?

A: Yes! They sent me in a centre to learn how to manage my profile for the media. I thought that it’s very stupid. Probably I can do whatever I want because I’m a vampire in the big screen. I was supposed to have the profile of the “bad” guy. It’s hilarious. I remember that when I went to that centre, I was having humor to their questions and they looked annoyed. They accused me of opposing to learn how to manage myself for the media.



Så, du opponerte mot å være en bad guy ved å ikke gjøre som du ble fortalt? Men gjør ikke det deg til en bad guy, det da? Litt? Ok da. Bittelitt?

Det er flere gode Q&A her, du kan jo sjekke ut resten over hos Robsessed. Og mens du gjør det, vil jeg på det sterkeste IKKE anbefale at du leser posten under. Det er ikke sikkert du vil se det... *Team Buffy blir flau og rødmer*

2 kommentarer:

  1. Vel, jeg måtte jo se.........selvsagt måtte jeg det. Og jeg har ingen kommentar. Jeg holder det for meg selv. *puste*

    SvarSlett
  2. La det være vår egen lille hemmelighet.

    SvarSlett