søndag 1. mars 2009

Finnes det et liv etter Twilight? Et rungende JA: New Moon!

New Moon er bok nummer to om Bella og Edward (hittil er det utgitt 4 bøker). Filmen New Moon starter innspillingen i mars, og kommer på kino i USA i november 2009. Enda bedre, innspillingen av Eclipse - den tredje boka - ryktes å starte like etterpå (siste nytt er at de ikke skal spilles inn samtidig, men rett etter hverandre, og at mens Chris Weitz jobber med postproduksjonen på New Moon skal broren hans, Paul Weitz, starte innspillingen av Eclipse). Eclipse skal komme på kino sommeren 2010.

Jeg fant denne vakre fanlagde posteren for New Moon på Robert Pattinson Australia (det var en av Kristen Steward der også, men jeg kan jo ikke drive og poste alt mulig).



Jeg fant også denne fantastiske fanlagde New Moon-traileren på YouTube for litt siden. Jeg må si jeg syntes den tok historien på kornet. Da tenker jeg særlig på kirkeklokkene og ulvehylene! Entusiastisk viste jeg den til kjæresten min - som ikke har lest bøkene - og han smilte til meg med det skjeve smilet sitt og sa: "Eh...ja, det er kanskje noen flere vampyrer og...eh...varulver?" Døm selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar