søndag 1. mars 2009

Robert Pattinson om Twilight og rollen som Edward Cullen

Ja, jeg vet. Det skjer ikke så mye på Twilightfronten om dagen. Alt er sagt - og sett - av Twilight, de har ikke begynt å filme New Moon enda, Stephenie Meyer har friår for å være sammen med barna sine og er fortsatt sur pga Midnight Sun, og ingen har havnet på Rehab enda...

Siden jeg ikke blogget i høst, fortsetter jeg å legge ut mine favorittbilder og favorittintervjuer - og øyeblikk fra de siste månedene. Se på det som en ønskereprise, om du har sett alt sammen før (jeg har ingen ambisjoner om å bare legge ut siste nytt).

Dette er et av de fineste intervjuene jeg har sett. Det er fra empireonline.com, og her forklarer Rob hvordan han tolket rollen som Edward, at han måtte ta av skjorta på auditionen, Little Ashes, New Moon og musikken sin. Og om ikke det er nok: leppestiften.

Sitat: "I didn't really understand the concept of lipstick[…] I wasn't particularly involved, I was just like..the victim".


I del to blir han kjempeflau når han blir konfrontert med at Twilight er en jentefilm...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar