onsdag 18. mars 2009

*IKKE SE PÅ BILDENE I DENNE POSTEN HVIS DU LETT BLIR FLAU*. Litt Patrick Swayze og det flaueste bildet av RPattz noensinne.

Superbloggen Robsessed har bragt oss et tonn bilder de siste dagene, og her er mine to favoritter. Ok. Før vi ser på bilde nummer to må vi varme opp med noe helt annet.

Oppvarmingen. Det første bildet er fra et gammelt photoshoot (mai 2008), før Rob ble kjent, så han måtte stå i bakgrunnen (vel, vi fansen tror det er han, i hvert fall).



Jeg kan egentlig ikke forstå hvordan de kunne finne på å gjemme bort Rob så godt (de måtte jo FORSTÅ at han ville bli en superstjerne? SE på han. Ehh. Dere skjønner hva jeg mener!). Jeg kan føle at jeg blir beskyttende og aggressiv av dette - Nobody puts baby in a corner. Ukjent sitat? Eller kjenner du det kanskje litt for godt? Her er litt Patrick Swayze til folket.



Da er oppvarmingen ferdig og Team Buffy gir deg det flaueste RPattzbildet. EVER. Jeg vet jeg ikke skulle bruke EVER mer, men det er det eneste dekkende ordet.


Takk til Robsessed for bildene. Eller kanskje ikke.

2 kommentarer:

  1. WTF? Dette er jo bare helt hinsides. Det er som en trafikkulykke, man vil ikke se på det, men klarer ikke å la være.

    SvarSlett
  2. På en syk måte liker jeg det.

    Det må jo være et MARERITT å slå gjennom, og så få alle bilder du noensinne har tatt i fleisen på denne måten.

    Det finnes forresten et Rob-i-rød-truse-foran-juletreet-bilde også, men litt usikker på om det er ekte eller konstruert. Men først må vi komme over sjokket det var å se dette bildet.

    SvarSlett