onsdag 18. mars 2009

Team Buffy lider. Mer Kristen (TB holder fortsatt på fasaden) og måtte Narvesen brenne i helvete

Ok, jeg er egentlig skikkelig sur i dag, så gleden over jomfru-Edward i forrige post var et unntak. I går gikk jeg på Narvesen for å kjøpe mitt etterlengtede eksemplar av GQ (aprilnummeret, det amerikanske). Jeg var helt skjelven av lykke og nervøsitet da jeg gikk inn i kiosken.

Men hadde de det? Nei! De hadde det britiske aprilnummeret allerede i forrige uke, og denne uka kom...MARSUTGAVEN AV AMERIKANSKE GQ! Med Justin Timberlake på forsiden. Hva i h*****e skal jeg med Justin Timberlake? Hva slags syk spøk er dette? Må jeg vente EN MÅNED på RPattzutgaven av GQ? Jeg innrømmer, uten skam, at jeg ropte litt inne på Narvesen da ekspeditrisen forlot meg foran bladhylla uten å ha svart tilfredsstillende på mine sjokkerte og vantro spørsmål. Det er mulig jeg må begynne å handle i en annen kiosk. Eller jeg kan velge å definere hendelsen som sjarmerende.

Ok. Så Kristen Stewart har snakka New Moon på MTV. Hun var nesten...morsom. Verden står på hodet. Team Buffy lider, men hvem tenker på meg?

Kristen Stewart Talks 'New Moon' CGI Cliff-Dive - Movie News Story | MTV Movie News

Posted using ShareThis

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar