søndag 29. mars 2009

Jeg vil ikke på svartelista di, Rob. Jeg vil på svartelista di, Rob.

Jeg innså akkurat at Robert Pattinson ikke var nevnt en eneste gang i mine siste fire blogginnlegg. Et tu, Buffy. Jeg skammer meg. Hva skjedde? Er jeg i ferd med å miste grepet? Har Lomme-Edward skadet meg med the banana dazzle? Er det i så fall uopprettelig? *puste puste*

Kjære Rob, du er fortsatt i hjertet mitt. Jeg var på kino igjen i går og så BARE DEG. Jeg snakket om deg i hele går. Jeg tenker på deg hele tiden. Jeg ville aldri skade deg. Jeg ville aldri plage deg. Jeg ville dog gitt deg litt sunn motstand og vært sjarmerende crazy-meg, men det liker du jo.

Det er godt jeg fikk tatt meg inn og skjerpet meg, hvis ikke kunne jeg ha havnet på Robs svarteliste. I et nytt intervju sier han nemlig:

Q: I heard that you follow all the online gossip about yourself?

A: I read that and thought it was such bullshit. I was like, "God, I sound like such a loser!" (Jeg elsker at han sier "I read that...". Det er jo...bevis.)

Q: So it's not true?

A: Well, I do sometimes. I used to a lot more before and then ... I only look at the negative stuff. I just want to know whoever's saying negative stuff, and I just want to remember their names. I write it all down in my black book. [Laughs]

Du kan lese hele intervjuet hos Moviefone.


Bilde fra Just Jared, det er tatt på en japansk flyplass. Takk til TwiCrack og Robsessed som tipset om det nye intervjuet.

Sånn, nå føler jeg meg hel igjen. Nei, vent. Hva tenker jeg på? Er jeg gal? Ja, men ikke på den måten. Jeg VIL på svartelista di, Rob. Selvfølgelig vil jeg det. Så mens jeg har oppmerksomheten din vil jeg gjerne si:
  • Din rolletolkning av Edward stinker. Du burde gi deg som skuespiller og åpne en skobutikk i stedet.
  • Ikke tenk på å satse på musikken heller. Til nød kan du spille den av i skobutikken din, men utsett ikke oss andre for den.
  • Når jeg tenker på det, ser det ut som om fjeset ditt er rekonstruert etter en brannskade. Jeg blir skikkelig kvalm av å se det overalt.
  • Ja, folk ser på deg. Ja, biler sikter på deg. Flyet kan falle ned fra himmelen. Du kan bli knivstukket. Trekk deg tilbake, gjør verden en tjeneste.

3 kommentarer:

  1. Støttekontaktenmars 29, 2009

    OK. First warning: We'll be watching you (just saying)

    SvarSlett
  2. Immediate response - quote - THISISMEIGNORINGYOUAGAIN!

    SvarSlett