søndag 29. mars 2009

Screaming Session med Taylor Lautner

Jeg så akkurat denne - og angret. Den bygger ikke opp under forsettet om å unngå enhver befatning med det-vi-ikke-nevner når det gjelder Taylor Lautner.

Siden jeg er i ganske dårlig humør akkurat nå - jeg vekket kjæresten min tidlig i morges, så han dypt inn i øynene og sa: "You are my life now", og han bare på meg, som om jeg var gal, eller noe - deler jeg det gladelig med deg.

Team Jacob, dere må jobbe litt hardere for å overbevise meg.


Fra 23nask, via New Moon Movie.

3 kommentarer:

  1. URmyLifeNowmars 29, 2009

    OMT.O.M.T. Bevegelsene, smilet, stemmen, håret, kr....,jeg mener what's not to like? Og så synes jeg jakka passer perfekt og akkurat nå tenker jeg at hvis det finnes en Jakobfigur, så burde den ha dette antrekket på seg, selv om jeg skjønner at det sikkert ikke er slik. Derimot er det vel en flanellskjorte og stor lue han har på seg, eller hvit skjorte med et løst slips. Forresten, jeg tror jeg heller vil ha en utgave av Jakob ETTER you know what.

    SvarSlett
  2. Jeg synes ikke det er for mye å be om to figurer, en Taylor/Jacob - inspirert en (har vi et godt navn for dette, som Robward?)med hvit t-skjorte og den hotte skinnjakka, og en Jacob you-know-what med masse muskler, en liten avklippet olashorts (her kan de legge inn evt avtagbare plagg).

    SvarSlett
  3. Taylor har bedroom- eyes, jeg bare grrrr, what's not to like?

    SvarSlett