mandag 30. mars 2009

La oss ønske en ny Twilightelsker velkommen

Kjære Twilightelskere,
la oss i dag ta imot et nytt medlem. Jeg åpnet e-postkassen min i morges, og der lå det en uskyldig liten e-post fra min kjære – sendt kl. 02.04 i natt.

Det kan være at det bare var et tidsspørsmål før det måtte skje, så mye besettelse under samme tak – over tid – måtte føre til noe. Det kan også være alle de gangene du ikke ville at jeg skulle lese Twilightboka høyt for deg, men jeg gjorde det likevel, mens du sov, og nå har underbevisstheten din fortalt deg det du ikke forsto: Du elsker Twilight, skatten.

I eposten jeg fikk lå det to bilder. Ett av James, og ett av – av alle mulige mennesker – Kjetil Rekdal. Lookalikes. Og bare så du vet det skatten, sannsynligheten for at du tilfeldigvis surfet på sportssidene til Dagbladet kl. to i natt, og tilfeldigvis kom over et bilde av Rekdal, og tilfeldigvis husket at det var kliss likt James (og når begynte du å se på bilder av James, anyway?) er ørliten. (Hans kommentar: Ha i mente at sportsnyhetene på Dagbladet alltid kommer øverst på hovedsiden så det er umulig å unngå å se dem. Dessuten visste jeg ikke at han het Kjetil. Det sto bare Rekdal på vevsidene. Så det er du som er sportsnerd her.)

Men jeg er lykkelig. Nå er vi virkelig ett, du og jeg. Welcome to the dark side. Let the obsession begin. Og Twilight vil være vårt kjærlighetsbarn, og Lomme-Edward vil våke over oss fra sitt hjørne på soverommet. For alltid. *sukk, stjerner i øynene*

Og her er dobbeltgjengerne jeg fikk:






Jeg er så stolt av deg. Du har allerede fått et fint forhold til Lomme-Edward (med unntak av bitchfighten som oppsto da du var borte et par netter og fant Lomme-Edward til sengs med meg da du kom hjem, og du satte han på plass - bokstavelig talt - i hylla der han hører hjemme, og jeg var Sveits, men inni meg syntes jeg du var utrolig barsk fordi du sto opp mot Edward). Neste steg er å henge opp tilfeldige RPattz-bilder rundt omkring i leiligheten. Hvem vet hva som vil skje da? To be continued...

1 kommentar:

  1. Støttekontaktenmars 30, 2009

    Ok, vi utvider virksomheten

    SvarSlett