mandag 30. mars 2009

EN god grunn til at vi ikke har noenting å frykte når det gjelder det-du-vet-skal-skje i et italiensk smug 20.november

Jeg har jo bekymret meg litt over dette, jeg innrømmer det. Det er det VIKTIGSTE øyeblikket i New Moon, og det alle venter på: skjorta skal av.

Jeg er egentlig ikke redd for at det skal være dårlig, det er mer det at jeg ikke vet hvordan jeg skal håndtere spenningen og mine egne reaksjoner. Ergo planen om valium og Cosmo.

Her er EN god grunn til at vi ikke har noenting å frykte når det gjelder det-du-vet-skal-skje i et italiensk smug 20.november:


Fra Princess1382.

2 kommentarer:

  1. Pslutshcelig svannnnnnnnnnnnskli å sklive nå.........prøver å puste, prøver å ikke besvime....

    SvarSlett
  2. Du er normal. Trekk pusten sakte inn i magen. Pust deretter rolig ut. Se klippet om igjen. Pust inn en gang til. Pust ut. Se om igjen. Pust. Du er normal. Du er normal. Du er normal.

    SvarSlett