mandag 30. mars 2009

Tiden står stille. Kinojævler. Og hvem tenker på MEG?

Jeg var akkurat innom hjemmesidene til kinoen (skal på Twilight i morgen, sånn tilfeldigvis, og skulle bare sjekke tidspunktet). Til min store skrekk observerte jeg at Twilight VAR PÅ VEI UT. *puste* Siste dag er torsdag 2. april. *jeg puster ikke lenger*

Midt i desperasjonen fikk jeg et klart øyeblikk, og sjekket ordrestatusen min på DVD'en hos Amazon.co.uk. Her fant jeg følgende beskjed:

Items not yet dispatched:
Delivery estimate: 9 April 2009 - 17 April 2009 1 of: Twilight - 2 Disc Special Edition [DVD] [2008]


I min tidsregning innebærer dette en periode på 7 til 15 dager UTEN SKIKKELIG TILGANG til filmen. Hva skal jeg gjøre? Hva tenker dere på, kinojævler? Hva med meg? Hvem tenker på MEG? Jeg bare spør.

Dette gjør fysisk vondt. Det er som om en del av meg rives bort. I 7 til 15 dager må jeg overleve på min ulovlig nedlastede filmet-med-håndholdt-kamera-i-en-kinosal-i-Asia-versjon, sittende krokbøyet over hjemme-PC'en som en pedofil kikker. Jeg overlever, men det er som å spise...tofu, når man er vant til biff.

Et tilfeldig Twilightbilde til å illustrere tomheten jeg nå føler:


You. Are. My. Life. Now.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar