lørdag 21. mars 2009

Noe for Team Jacob: Varulvene. Og litt blasfemi fra Team Buffy

Defying Twilight har lagt ut denne New Moon-posteren med Jacob og varulvene.


Takk til New Moon Movie for tipset.

Varulvene er (med klokka fra nedre venstre):

Alex Meraz som Paul
Tinsel Korey som Emily Young
Chaske Spencer som Sam Uley
Taylor Lautner som Jacob Black
Tyson Houseman som Quil Ateara
Bronson Pelletier som Jared
Kiowa Gordon som Embry Call

Gud hjelpe meg. Det kommer til å være flere hotties i New Moon enn i noen film jeg noengang har sett. Dette er Young Guns all over again. Team Buffy er litt kvalm akkurat nå. Jeg føler meg utro mot min elskede Edward. Men om Edward hadde vært ute av bildet, ville det vært så galt å være...bittelitt...pro Team Jacob?

4 kommentarer:

  1. Jeg sier bare 'ja takk, begge deler'. Det er vel ingenting galt med å sjonglere litt?

    SvarSlett
  2. Du har et poeng. Jeg bare håper at ikke Lomme-Edward kan lese tankene mine når jeg tenker slik som dette:-)

    SvarSlett
  3. du er en fisk

    SvarSlett
  4. Hva betyr det???

    Jeg innrømmer at jeg i svake øyeblikk og massiv eksponering for skjorteløshet har latt meg...ehhh...rive med av opposisjonen, men jeg kommer meg alltid raskt tilbake til Robert Pattinson...

    SvarSlett