tirsdag 31. mars 2009

Robert Pattinson-haterne slår til når du minst venter det. Men vi kan slå tilbake!

Jeg ble nylig kontaktet av en ulykkelig leser som hadde hatt en dårlig opplevelse. Hun kom tilfeldigvis til å 'røpe' overfor en god "venn" at hun syntes Rob var hot (TB kan ikke fatte det kontroversielle i dette, det er like kontroversielt som å si at jorda går rundt sola, det er...common knowledge, liksom).

"Vennen" responderte med å ville virkelighetsorientere min leser (i min bok blir dette som å bli virkelighetsorientert av scientologikirken), og sendte min leser en lenke til følgende artikkel: Robert Pattinson: One of the UNsexiest men alive. Nå skal jeg være redelig og innrømme at den fulle tittelen - journalisten som skrev dette var åpenbart like sjokkert som jeg er nå - var:

Robert Pattinson: One of the UNsexiest men alive? Wait. Really?

Det viser seg at bakgårdsavisa The Boston Phoenix har nominert RPattz på plass nr. 100 på lista over årets mest usexy menn. Dette faller selvfølgelig på sin egen urimelighet, men likevel. De skriver, og dette er etter å ha kalt Rob HACKULA (Hva i h*****e?) i overskriften:

"Shhh, don’t [tell] Twilight star Robert Pattinson, but the reportedly smelly, hygiene-challenged actor is not actually a vampire. Of course, that hasn’t stopped this tweenie heartthrob with the Groucho eyebrows from brooding like a fool at every camera in his path. He should enjoy the fame, though; it’s inevitable that a younger Brit fart-throb with even messier hair will take a bite out of this cornball’s (oc)cult of morbid adolescent fandom sometime soon."

Hva? Brooding like a fool? Enjoy the fame? Hvem er dere og hva er i veien med dere? Er dere BLINDE? Og det kommer aldri til å være noen som tar over etter RPattz! *min nydelige RPattz*


Bilde fra Twilight Secrets.

Jeg er faktisk veldig fornærmet akkurat nå. Hackula. Og om du ikke er like fornærmet som meg - enda - les hva Urban Dictionary sier om en hack:

"A cheap, mediocre, or second-rate practitioner, especially in the fields of journalism and literature: a charlatan or incompetent." *yogapust*

"A person who is a professional at doing some sort of service, but does crappy work." *raseri*

"A conman, bullshiter, mother fucker who stole your cash, the reason your simple car repair was 3000 dollars, the turd who offers you prizes for attending a timeshare presentaion, that foriegn guy....." *bare...vantro*

Ok. Lista fortsetter i det uendelige, men du har nok tatt poenget.

Kjære "venn". Tilfeldigvis vet jeg hvor du bor, og om ikke lenge kommer jeg til et sted nær deg. Bitchfighten som venter vil du tape, snuppa. Kanskje på tide å revurdere sine gjerninger? Og kan noen gi henne en Twilightbok. Nå.

1 kommentar:

  1. They will come around, you just wait and see. My skills in the field are unquestionable and it seems I have found their weak spot.......

    SvarSlett