fredag 20. mars 2009

Robert Pattinson viser oss sitt mest sexy fjes. Men...viser han oss ikke det HELE TIDEN? Og TB forteller hvordan det hele startet

Jeg så for mye på TV og trengte en hobby. Så skjedde to ting: jeg fikk en periode i livet mitt med god tid - og Twilightfilmen kom til Norge. Jeg leste Twilight, og likte den. Jeg så filmen, og likte den. Så leste jeg resten av bøkene. Deretter så jeg filmen om igjen. Og om igjen. Så leste jeg alle bøkene om igjen. Og om igjen. Jeg har ikke sluttet enda. Jeg elsker Twilight. Anything Twilight.

På ett eller annet tidspunkt begynte jeg å lese om Twilight på nett. Etter hvert leste jeg mye om Twilight på nett. Snart leste jeg absolutt alt jeg kunne finne om Twilight på nett – hele tiden. Og dagene gikk. Jeg var hypnotisert.

Jeg husker enda mitt første møte med Twilight-Rob. Det var et av de bildene der du lett kan tro at han er dopet og ikke har vasket håret på en stund. En premiere. Jeg tenkte, hvem i h*****e er denne fyren? Hvem tror han at han er? Flau, nei brydd, er ordet for det jeg følte. Da så jeg et intervju. Og ett til. Og enda ett. Før jeg visste ordet av det, var jeg...besatt.

Jeg tror jeg har sett – og lest – hvert eneste Robert Pattinson-intervju som finnes der ute. Det føles i hvert fall sånn. Ganske tidlig, et sted mellom dette intervjuet og Laura Culpepper-intervjuene visste jeg at det ville bli oss. At du var spesiell, Rob. Og da tenker jeg på personligheten din. Humoren. Selvironien. At du også blir litt brydd innimellom. Som når du blir bedt om å vise oss ditt mest sexy fjes. Unnamanøveren er nydelig, Rob.

Dette er fortsatt et av mine favorittintervjuer. Selv om det bruker ganske mye av tiden på Stephenie Meyer og Kristen Stewart, i tillegg til deg. Jeg ser det om og om igjen. Og om igjen. Og igjen.

Rob.


Fra T3SSAx2k8.

Jeg legger ved et bonusspor også, der en ikke-fullt-så-fintfølende Rob gjør Kristen oppmerksom på at katten hennes kommer til å dø. Snart.


Fra sharedjeans.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar