onsdag 18. mars 2009

STOPP PRESSEN! Robert Pattinsons hårprodukt er avslørt!

Dette er på mange måter dagen for de høye topper og dype daler. Team Buffy er emosjonelt utslitt av å ha gått fra gleden over Jomfru-Edward, til å måtte tenke på den mye omtalte GQ-affæren på Narvesen (som måtte gjenoppleves ved å fortelle om den, men til en viss grad ble døyvet etter å ha lest intervjuet ytterligere to ganger og blogget om det), til å se bildet-vi-ikke-snakker-om, via en dæsj Patrick Swayze - til dette. Hvor mange følelser kan mitt hjerte bære i løpet av en dag?

Dagens stream of consciousness er straks ved veis ende. Men til sist, la oss cut the crap og komme til kjernen: ROBERT PATTINSONS HÅR. Jeg må bare beklage, jeg vet at jeg har blogget altfor lite om håret hans, og lover å skjerpe meg i fremtiden. Kan ikke ha Twilightblogg uten å snakke om håret til RPattz! Det blir jo bare en lekeblogg, det!

TB kan nemlig avsløre Robs hårprodukt: Black & White pomade.

I en artikkel i In Style, der hår og make-up'en i Twilight ble presentert, avsløres det at Edwards hår ble stylet med Bumble & Bumble Surf Spray og Black & White pomade, "...which Pattinson actually suggested, as it's what he uses". Bildebevis følger:


Funnet på Robsessed. Her kan du også se resten av artikkelen fra In Style.

Og her er pomaden, funnet på Just Beauty:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar