onsdag 4. mars 2009

Ting jeg tar absolutt avstand fra

Jeg vet at noen av mine nærmeste venner leser bloggen min bare for å kunne vite når de skal intervenere. Til dere vil jeg si, det finnes dem som er verre enn meg. Mye verre.

La oss ta Robsessed for eksempel. Dette er en nettside for virkelig gale fans. La oss si for argumentets skyld at jeg var innom siden deres utelukkende for å gjøre research ifht hvordan jeg IKKE vil at bloggen min skal utvikle seg.

La oss ta bruken av paparazzibilder for eksempel. Avsky. Jeg ville aldri ha publisert et bilde som dette fra twilightersanonymous.com:

Jeg prøver virkelig å unngå å benytte slikt. Hvis du, som meg, likevel trenger å få dette bekreftet, ville jeg ha gått til Robsessed og sett hva slags bilder som finnes der ute, og ikke minst hva slags kommentarer dette leder til. Kommentarer som "GOD Help me, I thought I was getting over him,too much hotness" eller "Man, he really needs to move his jacket! It's blocking my crotch view! Cockblocking jacket....".

Nei, i stedet går jeg og legger meg og leser New Moon om igjen. God natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar