onsdag 25. mars 2009

Ting Team Buffy og Robert Pattinson har til felles

Dette kommer ikke som noen overraskelse, i hvert fall ikke på meg. For en tid tilbake postet jeg mine svar i Twilight Movie Awards. Jeg svarte følgende:

BESTE SCENE (totalt sett): Jeg er uenig i svaralternativene. Favorittscenen min er og blir Edward saves Bella from being crushed by Tyler’s van.

Og hva tror dere Robert Pattinsons favorittscene er? (svaret på spørsmål to).


Klipp fra rikkugrr119.

Robsessed har oversatt spørsmålene fra japansk til engelsk:

1. What if you were to experience forbidden love in real life? (Would you go for it?)

2. WHAT WAS YOUR FAVORITE SCENE?

3. I was impressed with your superhuman ability to climb gracefully up those trees.... (this wasn't a question)

4. Did you feel any pressure playing the part of a perfect "prince"?

5. Even though he loves Bella so much, he's abstinent (Okay this part is debatable an anon says: actually the question it is about sexual abstinence or well, as a japanese we usually use the "kinyoku" word to refer to this matters, if you translate as it is, means "prohibited desires", but Rob answered something related about self discipline so the question was wrong or the answer was wrong. )

6. Do you ever say sweet, romantic lines like Edward says to Bella?

Takk til TwiCrack som påpekte det åpenbare.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar