fredag 3. april 2009

Dagens sitater. Og et bilde. Og, ok da, et gammelt intervju

Entertainmentwise.com bringer oss 15 gode RPattz-sitater. Jeg har videreformidlet noen av disse tidligere, men vi tar da virkelig ikke skade av å lese dem om igjen. Og om igjen.

Jeg vurderte å poste alle 15 med tilhørende bilder, men ombestemte meg og poster 3, med bare tre (og små) bilder. Beklager å måtte være en skuffelse.








Bildene er fra et radiointervju hos Ryan Seacrest.

On being unable to stop talking during interviews: "During interviews I’m literally sh*ting my pants. I don’t want there to be a silence, because I’ll start crying.” *Når skal du innse at vi er skapt for hverandre, Rob*

On scary obsessed fans: "There was a group of girls that left little notes in my car, outside of my apartment. One of the first notes said: I’m not weird, but please call me. The next day the note said: Please don’t ignore me. And the next day it said I’m going to kill myself if you keep ignoring me! (but I’m not weird, ok?)." - OK! *Dette ville jeg aldri gjort mot deg, hvem er det som skriver sånne beskjeder til deg?*

On being attracted to 'mental' women: "The stuff I find attractive in women, I always regret finding attractive. I always like a kind of madness in a woman, and when they are really, really strong. And they're the worst - mental, strong women!" - Closer *Hva venter du på? Jeg er her! Jeg er her!*

Ok, da. Her er radiointervjuet fra Ryan Seacrest, i 3 deler:




Det finnes et opptak fra dette intervjuet, tror noen filmer med et mobilkamera gjennom et vindu, og Rob blir så fantastisk flau og rødmer og ser ut som om han bare vil dø når de spiller litt av musikken hans. Love it.



Takk til Robsessed for tipset om de 15 sitatene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar