lørdag 25. april 2009

Dr. Carlisle Cullen på privaten

Ah, det er noe så herlig i å blande fiksjon og virkelighet! Pappa Cullen må kanskje håndtere fem barn på jobben, men Peter Facinelli har litt å styre med på hjemmebane også. Dette familiefotografiet er kostelig:


Bilde fra ontd. Skal jeg være glad og stolt over at jeg har samme Crocs som PFac?

Og det er mer. Kona til Peter er Jennie Garth - selveste Kelly Taylor fra Beverly Hills 90210 (og da snakker jeg nittitallsversjonen, ikke hva-det-nå-er-de-har-laget som går nå, og ok, jeg tøffer meg bare, jeg har ikke sett nye 90210, men jeg kan garantere at jeg var der på nittitallet). Tilbake til saken: denne helgen tilbringer Peter og Jennie i Disneyland, selv om Jennie dro en Bella og "falt" i en hjemmeulykke. Hva gjør Peter?


Bilde fra Access Hollywood via Twilight Times via TwiCrack.

Og nei, det er ikke PhotoShop, og nei, jeg har ikke mer å si i denne saken.

1 kommentar:

  1. Nei, nei, nei, nei. My eyes. Dette ble for mye. *shrug*

    SvarSlett