tirsdag 21. april 2009

Fem minutter senere: Gud. Og jeg har gjenfunnet mitt happy place

Ok. Heldigvis finnes det en Gud å vende seg til når amazon.co.uk og Narvesen og andre, unevnelige kilder til irritasjon og hat ødelegger livet mitt. Jeg. Kan. Puste. Igjen.




Fra MrPattinson.com via Robsessed. Bildene er fra...GQ (jeg avstår fra å kommentere, du skjønner tegninga). Det tredje bildet - kanskje det beste? Ever? Jeg kunne ikke velge bare ett av dem. Måtte. Poste. Alle. *den trange skjorta, blikket, måten han holder beltespenna på...*

*puste puste*

*besvimer og dør*

*Det kommer DEFINITIVT til å bli et alter dedikert til Robert Pattinson i mitt hjem*



2 kommentarer:

  1. Jeg tror det siste bildet passer perfekt som tapet på 'gjesterommet'

    SvarSlett
  2. En virkelig god ide! Det vil være som å sove i himmelen...hvis man da får sove i det hele tatt...

    SvarSlett