tirsdag 21. april 2009

Nedtellingen fortsetter...og lista over hva jeg skal gjøre i mellomtiden

Ny, og lengre, teaser fra ET. Intervjuet kommer på torsdag (natt til fredag for oss). Jeg kjenner jeg er spent i kroppen allerede nå! 212 dager igjen!


Via New Moon Movie.

Tohundreogtolv dager har aldri virket så lenge! Men tenk på alt det deilige vi skal nyte i mellomtiden:

  • set-stalking tracking
  • bilder
  • intervjuer
  • teasere
  • trailere - OMG - jeg kan ikke vente
  • lekkasjer, rykter og sladder

For ikke å snakke om filmene til RPattz som kan nytes om og om igjen:

  • Goblet of Fire (det er av absolutt viktighet å se filmen på nytt og denne gangen BARE legge merke til Rob)
  • The Haunted Airman (som tilfeldigvis landet i postkassa mi i går)
  • Bad Mother's Handbook (som OGSÅ tilfeldigvis landet i postkassa mi i går)
  • How to Be (you are a somebody - på DVD i mai)
  • Little Ashes (den episke, tragiske, kjærlighetshistorien du vet, som kommer på DVD i august)

Jeg skal også greie å spore opp Vanity Fair, Ring of Nibelungs og The Summer House for å gjøre lista komplett.

Og Twilight, Twilight, Twilight på DVD - med kommentarsporet, Comic-Con og masse annet deilig ekstramateriale!

Det skader heller ikke å ta en ekstra runde med bøkene - ikke glem Midnight Sun!



En skikkelig god ide fra Twilight Secrets.

*Jeg. Skal. Holde. Ut. Meditasjon. Yoga. Lurer forresten på om det er farlig å være avhengig av RPattz? Det skader jo ingen? Med unntak av for Rob, da, om jeg må låse han inne i kjelleren min, mener jeg. Nei, forresten, det vil han jo sikkert bare like. Sjarmerende, vil han nok tenke at det er. Dette skal gå bra. Et alter for Robert Pattinson er faktisk en skikkelig god ide. Hmmm...*

4 kommentarer:

  1. AspiringAddictapril 22, 2009

    Det kriblet i magen da jeg så innslaget. Jeg. Holder. Ikke. Ut. MåhameravaltnåNÅNÅNÅ!!!

    SvarSlett
  2. Jeg også. Gleder meg så mye til å se hele innslaget!

    SvarSlett
  3. seriøst, jeg kan knapt vente på en teaser..så når den dager kommer at jeg får vite mo en trailer om 1-3 månders tid, så vil jeg nok freake ut...

    PS: du kan få Robert, jeg vil en venn som Taylor:P

    SvarSlett
  4. Jeg har hørt at det kommer klipp fra New Moon allerede på HD-versjonen av Twilight dvd'en...

    Fint at du tar Taylor, en mindre konkurrent for meg:-)

    SvarSlett