mandag 20. april 2009

Fra set-stalking til set-tracking: helgens bilder av vampyrene

Jeg noterer meg at den største Twilightbloggen - eller skal jeg si New Moon bloggen - New Moon Movie ikke opererer med begrepet set-stalking, men set-tracking eller Twilight hunting. Der i gården blir det sett på som sjarmerende å fly over hele kontinentet for å stå hele natten i regnet utenfor der New Moon kanskje spilles inn, for å få et kort glimt av det guddommelige a la dette:


Fra maliciousmandy. Oversettelse: Robert Pattinson kjører forbi, ruller såvidt ned vinduet og sier "hi guys". Iiiiik!!!

Andre er litt heldigere, VancityAllie fikk nærkontakt av tredje grad med skuespillerne i helgen. Jeg bringer bildene, gå til siden hennes om du vil lese hele historien:

Set-stalkerne trackerne med Peter Facinelli/Carlisle, Kristen Stewart/Bella og Nikki Reed/Rosalie:


"Nærbilder" og litt Jackson Rathbone/Jasper med nytt hår:



Ashley Greene/Alice og Gud:

Alle bildene er fra VancityAllie.

I følge rapporten var de på vei fra innspillingen av Bellas bursdagsfest. De ser ganske kule ut, ikke sant? Jeg noterer meg at budsjettet ikke rakk til kostyme til Bella, så hun måtte stille i badekåpe fra hotellet. Her er min sympati:

Funnet via TwiCrack ogNew Moon Movie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar